Genel

İşte Aycın'ın en sevdiği kelime

Taraf gazetesinin Hasan Aycın ile yaptığı bir söyleşiyi alıntılıyoruz.

En sevdiğiniz kelime? Elhamdülillah

Nefret ettiğiniz kelime? Zulüm

Ne sizi heyecanlandırır? İçtenlik

Heyecanınızı ne öldürür? Karamsarlık

En sevdiğiniz ses nedir? Doğal sesler

Nefret ettiğiniz ses? Gürültü

Hangi mesleği yapmak istemezsiniz? Hafiyelik

Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz? Sahip olduğum yeteneklerin kıymetini bilmek isterim.

Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz? Kendimden başkası olmam muhaldir.

Nerede yaşamak isterdiniz? Medine

En önemli kusurunuz nedir? Çoktur. Birisi de sözü uzatmak.

Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi? Yazmak, çizmek.

Kahramanınız kim? Peygamberler ve tabi ki Peygamber Efendimiz.

En çok kullandığınız küfür? Angut

Şu anki ruh haliniz nasıl? Umutlu

Hayat felsefenizi hangi slogan özetler? Dayana dayana dayanmak

Mutluluk rüyanız nedir? Yeryüzünde Müslüman kardeşliğinin gerçekleştiğini görmek.

Sizce mutsuzluğun tanımı? Vazgeçmek hali.

Nasıl ölmek isterdiniz? Müslüman ve borçsuz.

Öldüğünüzde cennete giderseniz Tanrı"nın kapıda size ne söylemesini istersiniz? Ebubekir Şiblî, "O beni bir kez anarsa diye ben onu bir ömür anıyorum" der. “Kulum” demesi yetişir.